CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 1, 2009

Citer Dulu-Dulu


mmm...sekejap ja kan masa berlalu..dah 1/2 tahun 2009....skrang dah Julai pun..heee..saja ja nak mengosongkan minda yg sarat nie...so lepak la sini sat...hehee

antara gambar2 kenangan........heheee

bersama 'boprend' lama aku...bluehyppo..nape tiba2 aku jadik pendek nie

nie plak hubby aku la..boprend pun dia, kawan pun dia...heee..



KENANGAN DI HARI RAYA BERSAMA RAKAN2 SEPEJABAT (2008)

aku bersama anak2 dara kat opis aku..heee....aku temsk golongan mak2 daa...tp coz aku nie cute...nampak sebaya jer ngan depa kan...w/pun beza umur smpai 10 tahun..heeee

bersama sebahagian dr rakan sepejabat masa jamuan raya 2008

tuan rumah yg kepenatan,lepak dlm opis sat,kak yg pegang paper n aku ja yg dah kawin..huhu...

ramai nyer penyambut tetamu, sume pakat2 tunggu depan lift...heee..buka jer pin2 lift konpem terkejut..ramai sgt nak smbut

para2 teruna idaman malaya..kih kih

aku tengah memastikan pinggan cukup tak...hehee

menunjukkan kepakaran memotong kek..he hee..baju biru n hitam tu single lagi..kakak2 kat opis aku ler tu...heee...

aku yg dah kepenatan...mai dok kat meja aku sat..heee


GAMBAR RAYA 2005, 2006 x tau ada dak jamuan tah........lupa laa

gambar kat bwh nie...3 dara pingitan...kih kih...actually yg tengah tu jer anak dara , bujang g

baru nak posing, tipon plak bunyi...heee

gambar bwh..tesenyum simpul...tak mula g time nie
ms g dinner kat EQ Penang...dah cut gamboo nie..heee..

with my beloved hubby , dinner kat Tiara Beach Resort, PD 2007

hadiah dpt best dress antara kaum hawa yg hadir..kih kih

tgh mencekik , dinner dekat Casuarina Hotel, Ipoh 2006


kenan la nak tiup belon sabun nie..kih kih kih..(anak2 buah aku)

kat bawah nie gamboo ana nur ina...ms nie mak tok jaga dia , coz bibik blk Indon 2 bulan..huhu...bulan posa tahun 2007

2 comments:

_LF_ said...

aiksss... camne yg baju kelabu tu bley masuk gak tuu.... :D

Sayang Lieza said...

baju kelabu hat tengah tu teselit...kih kih..bila la nak mkn nasi minyak baju kelabu hat tengah tu...
kapel baju kelabu kat ateih tu...kapel budak2...hah hah