CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 2, 2009

Sukan Rakyat

Sukan rakyat nie warisan kita...so jgn la kita lupa ekk..heheee....aku bkn bkn la terer sgt pun kah kah...btoi ka yg aku join nie sukan rakyat...he heee

DAM ULAR

main dam ular...tp 1st round ja dah kalah...asyik dok kena ulaq jaa..hampeh tol

BATU 7 @ SELAMBUT
yg nie best Batu 7 @ b.selambut , yg nie aku dpt no 3, tp aku kn main smpai 5 round..smpai kebaih tangan aku...dah la bg batu besaq2..amik tepi jln la tu

sempat amik ms main 1st round ja...next round kn p dok mrata, lwn ngan org lein plak

DAM HAJI


gambar kat atas nie, ms nak tentukan sapa msk final..hampeh...aku kalah...maleih nak pikior dah...kih kih...so aku lwn sekali lagi utk no 3 n 4, aku kalah, dpt no 4, tadak hadiah la


DART


hah..main dart nie la yg lawak nyer...nie 1st time aku main...masa mula2 testing tu syok la..mcm senang...sekali masa lawan daaa...aku br tau kn amik lesen dl...ceih ..hampeh...ingat bwk keter motor ja kn amik lesen...dart pun kn gak amik lesen dl...kih kih
gambar kat atas nie ms aku main round yg ke 3, tp kalah...idak dpt la ms semi-quarter final...huhu..punya la payah nak dpt 2 mata final/last tu...dok kn kat lain jer..paling byk kena dinding laa..heee..pape pun syok laa.....

0 comments: