CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, July 6, 2009

Opis Ku Meja Ku

mmm...dah beberapa hari aku tak berceloteh ek...jengok jer....heheee..tetiba ja aku tenampak seekoq ayam.....

hah ..nampak tak telor dlm bakul kat belakang tu..(bwh ekor ayam tu)...ayam jantan bertelorkan bola pingpong...tu kwn aku la bg bola tu...

hah..nie la pemandangan PC aku kat opis...ayam jantan nie setia menemani aku dari tahun 1998 hingga lah skrang...ayam jantannn tuuu....hah hah...

bak kata Jalil Hamid dengan lagunya...ayam bermacam ayam...ada ayam jantan ayam betina...huhu...cakar ayam...adeihhh...tp yg pasti aku rindukan kokokan ayam di subuh hari..tinggal kat pekan nie mana ada ayam nak bunyi...huhu...blk kg la br nak boleh dengar bunyi ayam....rindukan...zaman kanak2 dulu...bg mkn ayam..itik...kutip (paham ker) teloq ayam...(curi teloq ayam jer tadak...)...kih kih...tp la nie...teloq ayam sume beli...ayam pekannn...ayam kampung jenoh la nak carikk...apatah lagi telorrr ayam kg....

0 comments: