CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, June 30, 2009

Cuti Skolah

nie gambar anak2 buah aku ms cuti skolah baru2 nie...bersantai kat rmh longg ler...mmg tu la depa dok aim...heee...longg sayang depa..kih kih...
anak2 plak ada kat pahang...huhu...(nnti aku msk gamboo anak2 plak)

smpai tecabut ekoq doremon tu..depa punya uli...heee...Ana Nur Ina jaa tadak...dah tidor time nie...skali ngan doremon dia..heeee

tu time kn hingaq ngan longg ler tu , tak moo tidoq lagi...adeihh

kat pintu depan rmh aku

dok standby dlm keter (tu la keter kebal aku)...he hee...nak htr blk umh mak tok dah



cuti skolah la hari yg paling dinantikan oleh anak2/budak2...kih kih...coz time la depa bleh ajak parents p jalan2...tak p jalan2 pun tak pa..janji bleh blk kg ...heheee

aku ngan hubby...sempat gak la bekubang ..heee

sume kaum kerabat aku ler tengah dok berendam kat lam ayor tu...heee...gamboo aku jer tak bleh letak sini...maaf ekkk..coz ari2 chek tak tutup kepala (free hair)...heeee

mak tok dan cucu-cucu nya (Afiq & Aqif )

tgh posing (Afiq & Aqif ) tu br lepas berendam la tu

Aqif tengah ketaq tu..pas2 takut plak...dgn Pak Lang Hadi (kezen aku)

Afiq dgn Pak Ngah Zubir (kezen aku) tgh sejuk ketaq lam ayaq..tp tak ngaku sejokkkk


gambar ms cuti raya cina ari2..anak2 buah aku tumpang kezen aku blk kg..heee..sempat la p bekubang kat air terjun Sedim



2 comments:

kirana nakia said...

kak, maunya tak syok balik kampung..long layan...manja taik..kat sini kena marah ja..hehehehe

Sayang Lieza said...

he hee...nak wat mcm mana..tu la kelebihan dkt depa...hehee..pak long pun layan...tambah2 ana nur ina tu...heheee...