CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, June 24, 2009

Rejab Syaaban Ramadhan Syawal

mmmm....dah bln Rejab ....lg 2 bln dah bulan posa blk kan...sekejap ja ms berlalu....pastu raya..mmmmmmm....
thn nie raya kat mana ekk...adeih...thn lepas umh parents aku...thn sebelum tu rmh mertua..hu hu....tp kat mana2 pun tak kisah laaa...yg penting ingatan dlm hati kita tu kan....di samping meraikan kemenangan sebln berpuasa.....

tengok la anak buah aku si afiq nie...bkn main lagi...heeee..posing ngan syasyabella...(anak buah aku gak...anak kezen aku)...kira nya depa nie dua pupu laa...kih kih


raya thn lepas 2008, dkt kg aku...(umh parents aku laa)..heee...penuh kat laman rmh keter..kat dlm umh jgn ckp la kan...riuh rendah laa jawabnya....kebetulan aku & adik2 aku sume raya kat umh parents aku...n sume adik2 mak aku pun ada sekali...kezen2 aku lagi..punuh la rmh...msk mkn dr pagi smpai ptg...leteyyyy...tp bestt...meriahh




gamboo raya 2007, kat kg hubby...seminggu ada kat kg...anak2 jln2 kot rmh nenek n aki jer laa...heeee...coz depa pun dah besaq2 la nie....jln ngan kengkawan laaa...



teselit gak anak buah 2 org tu..kat atas yg kecik baju merah biru tu Hakimi (anak poksu-adik hubby yg bongsu)....yg baju hijau tu Yasmin (anak pokngah-adik hubby yg tengah) tetinggal sorang Arisya...(nanti mak long carik gamboo ek)...heee....gambaq mentua...mak ayah..nanti chek boh naa...gambaq tak tau boh dlm file mana...byk sgt.....

0 comments: